30 maj: Vart tog värmen vägen? :(

Vaknar upp till ytterligare en kall och blåsig dag, vart tog solen och sommarvärmen vägen? Snälla kom tillbaka igen, mår så mycket bättre när du är här ;).

Var in till kontoret idag och jobbade för första gången sen i mars och måste tyvärr erkänna att jag har riktigt ont nu, hade verkligen hoppas att det skulle fungera. Ska in nästa tisdag oxå men då har jag tack och lov 5 dagars ledigt efteråt så jag hinner hämta mig igen :).

Om 3 veckor tar min mellanbebis studenten, helt otroligt så fort tiden går :o, men ska bli rätt skönt när den är över haha

Hade lite tid över idag så då gjorde jag en ny bakgrund med alla mina bebisar till mobilen så nu kan jag titta på dom samtidigt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0