5 maj: Har 2 nöjda döttrar :D

Har 2 nöjda och glada döttrar hemma ikväll :D. Tindra fick ett par alldeles lika arbetsbyxor som pappa idag och hon vägrade släppa taget om dom alls inne i affären var tvungen att byta som mot en glass så vi kunde lägga upp dom på bandet när vi skulle betala dom

Vi var ner till farmor och bad om lite hjälp med en av balklänningarna som vi hade hemma idag men tyvärr så gick det inte att göra något åt den och av en händelse så satt jag och kollade på blocket igårkväll och hade hittat en superfin i Borlänge så då visade jag den för Emma idag och hon tyckte också att den var jättefin så då ringde vi på den och den fanns kvar så vi slängde oss i bilen och for dit och provade den och den satt som smäck på henne, så denna gång hade vi de högre makterna på vår sida. När Emma tittade sig i spegeln så vände hon sig om mot mig och säger med glittrande ögon "den här vill jag ha" och hon ser verkligen helt underbar ut i den. Så otroligt vacker, nu är det bara lockarna som jag måste träna lite på inför håruppsättningen hahaha. Bilder kommer om 1 månad när det är dags för studenten :D.

Tänk att så fort barnen ler så där lyckligt och strålande mot en så blir det genast en riktigt bra dag, trots att värken är bedrövlig :D.

Nu ska Emmsan och jag titta på film och mumsa lite kladdkaka

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0