10 nov: Inte stoppa köttbullar i näsan "Markus"

Haha usch vilken kaosaktig start på dagen vi hade igår, raringen kommer in och väcker mig och är mycket upprörd och efter kommer en lätt hysterisk puppis och jösses säger jag bara, innan jag förstod vad som hänt ..... Puppis hade lyckats peta upp en pärla i näsan och raringen fick inte ut den, så det var bara att ta ett djupt andetag och med hjälp av en pincett lyckades jag få pärlan att snurra ett halvt varv så jag fick tag i den och kunde ta ut den och sen tog det sin lilla tid innan puppis var lugn och glad igen. Men förhoppningsvis stoppar hon inte in nått mer i näsan haha.

Men förutom det så hade vi en bra dag.

Lördagen började med att Emma och raringen fick göra en utryckning till stan för att hjälpa till, nu slutade även det bra, tack och lov.

Men nu hoppas jag att resten av helgen blir lugn haha

Lite kärlek på morgonen


Kommentarer
Postat av: Milla

Ungar kan!
När Ella var liten ringde de från dagis, och hon hade pillat upp en pärla i näsan. De fick inte ut den, och inte jag heller, så vi fick åka till akuten och upp på n.ö.h. Där fick vi blåhålla henne, och läkaren fick till slut ut pärlan :)
Sen åkte jag ner på stan en sväng, Ella låg i vagnen och var trött efter händelsen. Skulle ta rulltrappan upp på Åhléns, och DÅ såg jag! EN TILL PÄRLA!!! Fick ju perfekt insyn i näsan och såg hur det lyste råååsa *haha* Jösses, det var bara att vända och ta rulltrappan ner igen, upp till lasarettet och tala om att det var en till pärla där... Arg som ett bi fnyste Ella till och pärlan flög ut! Sen har hon inte gjort om det igen, som tur är ;)

Svar: Haha ja jösses vad dom kan våra små sötnosar :D. Hoppas Tindra oxå låter bli att stoppa dit några fler hahaha
None None

2012-11-10 @ 15:22:25
URL: http://millah.se
Postat av: Nina

freja gick just å la sig i den pyjamasen :D

Svar: haha ja den verkar vara skön för Tindra väljer den så fort hon kan, synd att den måste tvättas ibland också :P
None None

2012-11-12 @ 22:42:27
URL: http://deliciously.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0