9 nov: Rehabgrupperna :)

Denna veckan har båda mina rehabgrupper på Skönvik startat :). Den ena är en träningsgrupp och den andra är en KBT- grupp som i stort går ut på att jag ska lära mig sluta vara den där "duktiga" flickan som sätter alla andra först jämt och börja se till mitt eget behov oxå. I den gruppen är det en del meditation oxå, det ska bli väldigt intressant och se om jag är mer i fas och kan ta till mig det bättre nu än vad jag kunde i våras.

Gudmor och sambo har åkt till Azorerna på semester så vi har en av deras hund och nåt som hon sa var att Korven (som hunden kallas) inte tyckte om att vara i soffan och inte heller i sängen, det håller jag inte alls med om, för här ligger hon mer än gärna både i sängen och i soffan. Dessutom så har Korven utsett Emma till gosperson och ligger tät tät intill henne, eller helst uppepå Emma, så fort hon kommer åt. Så sött haha


Kommentarer
Postat av: Nina bergquist

Vet du vad. dem visste tydligen att jag hade blogg, så dem hade varit inne å kollat å läst. så under dan vart jag uppringd av den andra chefen som var trevlig i telefonen och tyckte att vi skulle lösa detta. dem ville ha ett möta så att det slapp vara såhär. å vad dem förstod av min blogg så mår jag inte speciellt bra av deras bemötande. NO SHIT. skönt att dem var tvungna att läsa om det då jag faktiskt sa det till dem igår och i telefonen imorse. men aja. på tis är det möte!

Svar: Haha vilka j-a typer, men samtidigt så är det ju bra att dom läser bloggen och förhoppningsvis fattar allvaret i deras beteende och att dom faktiskt måste ändra sig och vara tillmötesgående och trevliga även mot föräldrarna (förutsätter att dom är snälla mot barnen).
Ser fram mot att få höra hur mötet gick :).

Ta hand om dig :D
Kramar
None None

2012-12-14 @ 21:11:22
URL: http://deliciously.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0