11 Mars

Igår så hade Sara Sandra med sig hem, en urgullig tjej :). Sandra tog en massa jättefina kort på lillan med sin systemkamera, som vi skulle få sa hon :D, jätterart av dig :D. Vill än en gång be dig Sara om ursäkt för att jag skrek angående stövlarna, det är bara det att är lite tufft ekonomiskt nu, men det löser sig som alltid :), men jag är lessen stumpan....

Igår så var ju lillans gudfar här och jag tog då några kort på dom


Se så bra dom mår båda två :)

Imorse när vi åt frukost så hade lillan tröttnat på sin babysitter

    
Nu ser jag vad ni gör däruppe  Men det var ju dags att sova oxå hihii

Kolla vad jag ÄNTLIGEN fick med på kort. Hur sööööt som helst :D

 

Ha en bra dag

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: mamma

så söt man kan vara då. Och äntligen ett kort med ett leende. <3<3<3<3<3<333

2009-03-11 @ 13:58:57
Postat av: Anonym

Det gör ingenting, Jag ska be Sandra att skicka korten sen, hon är jätte söt när hon skrattar! hih <3333

2009-03-11 @ 21:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0