16 nov.

Sara ringde mig igår på dagen och berättade att hon och hennes pappa hade disskuterat vaccination mot svininfluensan och så undrade hon vad jag tyckte osv och efter en del disskuterande fram och tillbaka så sa hon att hon skulle ta den, så imorse ringde jag vårdcentralen och fick en tid tills ikväll. Tänkte att det var bäst att smida medans järnet var varmt, hon är ju så otroligt spruträdd, men det gick jättebra :D. Beställde även tid till Emma medans jag ändå var på gång :D. Så när flickorna kom hem från skolan stog jag redo med Emlasalvan, hihihii, Sara blev inte alls impad..... och när vi kom dit så möttes vi av BVC-sköterska som berättade att hon skickat en kallelse till Tindra ang vaccinationen och då frågade jag om hon inte kunde få den nu  när vi ändå var där och det fick hon, så nu är alla tre flickorna vaccinerade och Tommy och jag ska gå och ta den v. 49 när det är dags för allmänheten, sen är alla i familjen skyddade mot denna lömska influensa :D.

I övrigt så har helgen inte inneburit några större nyheter utan vi har mest bara myst omkring här hemma :D, rätt skönt att bara finnas till utan en massa krav på sig hihihiii.

Nu ska jag gå och mysa med mina stora flickor framför Tv:n en stund innans det är dags för sängen, är så otroligt trött igen :):(.

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0