26 Nov: 11 månader

Idag så blir Tindra 11 månader <3. Fy vad tiden går fort, hon har ju blivit jättestor och jag har lite svårt att riktigt hänga med i svängarna :D. Nu säger hon gack (tack) när hon får något eller ger något till någon annan, har börjat äta själv med sked och har faktiskt bajsat på pottan, nu tror jag det var en lyckoträff men ändå, min lilla stora plutta <3<3

Banan är så gott


Pannkaka är inte det lättaste att äta med sked, men det gick rätt så bra...


Ren och fin är väl fel uttryck men så STOLT <3


Idag så har vi börjat ställa fram ljusstakarna, jag vet att det är fusk men det struntar jag i för nu vill jag höja mysfaktorn till en hög nivå :D. Så här fint blev det med nya ljusstaken som Tommy snickrat till mig :D, den är 190 cm lång och 50 cm hög, så ett riktigt monster hihihihii. Tack raring, den blev superfin <3


Ha en skön kväll :D

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: emma - mamma till meja

Grattis Tindra!!

Superfin ljusstake :)

2009-11-26 @ 20:53:16
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Nina

min kompis berätta just att man kan häva det. så ja ska nog ringa till prästen imorrn å se va hon säger! skulle bara kännas sååå mkt skönare! Helst av allt så skulle ja vilja att dem skickade brev till henne å sa att hon inte längre var det :P



å Grattis till Tindra, tänkt - om en månad så är det er tur med kalas =) Lr slås det ihop med julen på någe sätt? nääääää hennes första kalas måste ju bli någe extra stort å pompigt :D

2009-11-26 @ 22:04:04
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Sara

Grattis Tindra :) hihi

fiint :) <33

2009-11-26 @ 22:29:06
URL: http://inthesky.blogg.se/
Postat av: Jenny - Mamma till Alde

Åh, man kan ju inget annat än le när man ser lilla Tindra, o som är hela 11 månader! Ja tiden den går fort! Hon är så gudomligt söt, Gack Gack! hihi.



Tack så jätte mycket för tipset, jag ska verkligen köpa den där burken. Grejen är att hon är mest röd fram i underlivet och lixom på sidorna, inte så mycket i rumpan, men det är väl oxå blöjeksem?

Vi har haft pampers länge o sen bytte vi till Libro och det va ju bra en stund, men sen blossa det upp. Så jag köpte pampers idag för att byta tillbaka.

Men den ska jag absolut köpa! Gack;)

2009-11-26 @ 23:02:36
URL: http://theyenny.blogg.se/
Postat av: mormor

helt gudomliga bilder och hon är sååå härlig!!!!!En riktg bonus i livet och man kan undra vart åren tagigt vägen tycker att det var som igår när Sara och Emma var i den åldern

2009-11-27 @ 07:31:06
Postat av: Anki

Grattis Tindra!

Jättefin ljusstake.

Svårt att ge tips på rak arm. Men ja jag använder Enagos välling för det finns lixom ingen annan. En kompis till mig har mjölkersättning på recept sen blandar hon det med maizena tror jag.

Vi använder mkt havremjölk och grädde till all matlagning. Till mellis kör jag soya yogurth eller smoothies både köpta och hemmagjorda, det älskar hon verkligen.



Vi tror att O är allergisk mot ngt mer för hon bajsar gele och har gjort det i fler veckor. Så nu ska vi skicka lite prover så får vi se.



Kram

2009-11-27 @ 09:51:41
URL: http://jagominmage.blogg.se/oliviasvardag
Postat av: Nina

tack! är så himlans nöjd! hoppas han blir det han med :D

2009-12-15 @ 21:01:58
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0