13 Sept

Gårdagsnatten var nog bara en dröm när allt kommer omkring :( för inatt så har hon varit vaken varannan timme igen och sen var det dessutom dag redan kl 6, usch och blääää hoppas verkligen att detta är en övergående period, saknar när vi kunde ligga och sova till kl 8. Sen hände det nåt konstigt med min vänstra axel inatt, det small till och nu känns det som om jag har världen knöl under skulderbladet och det gör så j-a onnnnnnt, har någon annan varit med om detta?????

Just nu sitter Tindra i mitt knä och läser bok högt för mig, så söt, och så har hon börjat växla i ljudvolymen så ena sekunen är det lågmält för att i nästa vara jättehögt, så roligt att lyssna på. Undra om Sara och Kristian tycker att det är lika roligt, dom ligger i rummet brevid och sover .....

I fredags så fick jag syn på att hon har fått pekfingergreppet :D så jag filmade en snutt med mobilen (därav den dåliga kvaliten, måste verkligen köpa en ny hihihihi) när hon äter majskrok


Igår så hände det inte så mycket här hemma, bakade lite matbröd, klippte Kristian, promenerade med mormor och mös runt med ungarna. Det kommer nog inte hända så mycket mer idag heller, det enda som jag vet är att farmor och farfar ska komma upp en liten stund på eftermiddagen. Och imorgon går dom 3 stora barnen till flickornas pappa och är borta en hel vecka, kommer sakna dom jättemycket. Sent igårkväll så berättade Tommy att nästa helg så är jag själv hela helgen, för han ska gå nattvakt i Staberg och flickorna kommer ju inte förrän på söndag, så då är det bara Tindra, Molly och jag hemma, det blir en ny upplevelse, men det blir nog så bra så :).

Nej, nu ska jag gå och göra lite gröt till Tindra och sen så ska hon sova en liten stund igen.

Hoppas ni får en bra dag :)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: E.K - Mamma till Alicia

Va duktig hon är :)

Det är alltid lika kul att se när dom små lär sig nya saker :)

2009-09-13 @ 08:31:43
URL: http://eekk.blogg.se/
Postat av: Nina

ja eller hur. just att man säger att man har skräck å så får man det där tillbaka i luren.



huvudet är bättre idag. som tur är.

hur är det med dig?



hah så sött att hon vet exakt vad hon skulle ha å gav sig på majskroken på en gång :D

2009-09-13 @ 09:43:54
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: emma - mamma till meja

Hoppas att hon snart börjar sova ordentligt. Meja hade för en gångs skull en bra natt...

2009-09-13 @ 10:17:33
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: E.K - Mamma till Alicia

sv: Mitt hår är rakt och tråkigt. Ande har lite vågigt hår, (Men hans syster har jätte fint lockigt hår,)



Alicia är jätte lik sin pappa, Så hon har nog fått det mesta av honom :)

2009-09-13 @ 11:02:32
URL: http://eekk.blogg.se/
Postat av: Sara

Hon är så duktig :D

2009-09-14 @ 08:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0