15 Sept.

Natten var bedrövlig. Tindra var vaken ca 1 gång i timmen förutom mellan 2 och halv 4 för då var hon vaken och skulle leka, förstår inte varför hon inte börjar sova igen varje natt, hon gör det ju ibland?????????? Dessutom så gör det så ont varje gång jag ska vända mig i sängen, bläääää för det här, men det går över :).

Var ju ner till mormor och morfar igår och fick hjälp med Tindra :). Morfar hade lite ärenden inne i stan så jag och Tindra fick mysa på med mormor själv. Vi var bl.a. ute och gick och efteråt så skulle vi bära upp vagnen på altanen (Tindra hade somnat) och då ramlar mormor och gör sig illa i handleden, jösses vad rädd jag blev när hon ramlade, som tur var så gick det bra, blev nog bara en stukning, hoppas jag iallafall. Tusen tack mamma för hjälpen igår och jag hoppas verkligen att det "bara" är en stukning.

Ni är världens bästa, älskar er jättemycket <3<3


Nyss var granntanten in med lite äpplen som hon plockat så jag kan göra mos till Tindra och så hade hon köpt ett par urgulliga raggsockor til Tindra när hon var på markanden, hon är så rar våran granne :D.

Har inga planer för dagen, utan vi får se vad jag orkar/klarar av att göra, men en promenad ute blir det iallafall, ska ta och göra en mitella så går det nog bra :)

Ha en bra dag :)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: mormor

ja gör en mittela puss puss

2009-09-15 @ 12:45:55
URL: http://pisiho.blogg.se/
Postat av: Sara

ojoj vad ni gör illa er, hoppas det gick bra.

Såg du att han i dirty dancing dog inatt :/ hm <3

2009-09-15 @ 20:11:34
URL: http://inthesky.blogg.se/
Postat av: E.K - Mamma till Alicia

sv: Haha :) ibland gör barn lustiga saker.

tur att jag hade mobilen nära :)



2009-09-16 @ 08:01:20
URL: http://eekk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0