2 Sept.

Igår så opererade Sara bort sina halsmandlar och polypen bakom näsan. Det gick jättebra och Sara var så duktig, hon har gruvat sig för det här i flera veckor och har verkligen varit superrädd, men nu är det äntligen gjort. Kristian sover med henne på avdelningen inatt och så åker jag tillbaka nu om några timmar och eftersom hon både drack och åt glass igårkväll redan så kan vi åka hem efter ronden.

Just nu så har Tindra bestämt sig för att sova är helt onödigt så hon sitter på golvet och leker och själv passar jag på att uppdatera er hihihihiii (orkade inte göra det igårkväll när jag kom hem, var helt slut) och samtidigt så väntar jag på att min treo ska brusa färdigt, har migrän, är nog inte bara Sara som gruvat sig för gårdagen och jag får alltid migrän när spänningen släpper :(. Får väl se vad klockan är när Tindra blir trött igen och ska sova om det är någon ide att jag går och lägger mig igen nu annars gör jag det när vi kommer hem på dan igen.

Vi har lånat mormor och morfars VHS för Sara ville kunna titta på några av våra gamla filmer nu när hon inte kommer orka göra så mycket annat några dagar, så många såna här stunder kommer det att bli :).


Värderingskillen var här i förrgår och värderade upp huset och innan han åkte så sa han att det var nog inte helt omöjligt att vi kunde få in allt (alla lånen) i det nya bottenlånet och det skulle vara så bra för det skulle ändå ge mellan 1500 och 2000 kr lägre månadskostnad jippiiii så nu väntar vi bara på att vår bankkille R ska höra av sig så vi får veta exakt....

Hoppas att ni får sova skönt en stund till :).

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0