24 feb

Fick ett telefonsamtal lite tidigare idag som jag tyckte var tråkigt, dom ringde nämligen från medborgarskolan och berättade att bassängens reningsverk gått sönder igår och även om det redan var lagat så hann dom inte få tillbaka vattenprovsvaren och då får man inte använda bassängen, detta innebär att det blir inget babysim idag och det är Tindras och min höjdpunkt i veckorna, både hon och jag tycker att det är så ROLIGT och dessutom så var det ju meningen att Tommy oxå skulle vara med och bada idag :(. Nu får vi vänta tills nästa vecka istället, ska nog skicka ett sms till ledaren och kolla om han får bada med oss då istället :P.

Vi hade sotaren här idag och då visar det sig att det är en tjej som tillbringade massor med somrar på en camping som heter Smednäset samtidigt som vi gjorde så vi hade ett långt och trevligt samtal, och så berättade hon att dom precis köpt en ny husvagn och jösses vad sugen jag blev på att skaffa vagn igen, JA jag vet att vi har båt och det är väl mysigt det med men det kan ändå inte jämnföras med husvagn, det är faktiskt lättare med småbarn i vagn än i båt :P. Så bara den där miljonen trillar in så ska här köpas en HUSVAGN :O).

Läste precis på FB att en av vänninorna är på väg mot IKEA och blev så sugen på att åka dit och strosa runt lite, kanske ska ta mig en tur nästa vecka :P, vi får väl se :D.

Nej om man skulle ta en bok och passa på att läsa lite medans Tindra sover eller så kanske jag ska joina henne... har inte riktigt bestämt mig än. Lutar nog mest mot sovandet .... är så grymt trött, knappt så jag orkar hålla ögonen öppna.... fattar inte varför jag är så trött?

Hoppas ni har en skön dag.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: sara

Husvagn är mycket roligare än en båt. där kan du iallafall kliva ur när det blir för trångt eller så :) haha.. <3

2010-02-24 @ 14:03:06
URL: http://inthesky.blogg.se/
Postat av: Camilla ~ elmida.se

Vi har husvagn :O)

Enda sättet för oss att kunna komma iväg med både ungar och hundar...



Jag funderar på en Ikea-tripp på fredag, men inget är bestämt. Längtar tills det öppnar i Blge!



Ha det! kram!

2010-02-24 @ 22:17:07
URL: http://elmida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0