16 juni

Idag så har vi haft strålade sol men jätteblåsigt, trots det så blev det riktigt skönt på eftermiddagen och kvällen :O). Vi fick lite sällskap idag av Tara, och jösses vad Tindra blev glad och inte var hon ett dugg blyg heller, men Tara fick finna sig i att bli kallad Emma hela dan hahahahaaa. Tror inte det gjorde så mycket men för säkerhets skull så gjorde jag pannkaka till middag och då blev Tara så nöjd hihihihii

Lekstund ute :D




Tindra har fått en ny rutin som är MYCKET viktig för henne och det är att varje morgon när hon vaknar så ska vi ringa pappa och säga god morgon och det ska vi göra även på eftermiddagen efter lunchvilan :O).


Idag så har mitt nya zoomobjektiv kommit, så nu ska här fotograferas hahahahaaa. Det blev ett Canon EFS 55-250mm f/4-5,6 IS och vilken skillnad mot Sigmaobjektivet som jag köpte förra veckan (är tillbakalämnat nu) .... Canonobjektivet har stabilisator och eftersom jag är rätt så skakig på hand så behövs det, nu är korten hur skarpa och fina som helst medans när jag tog med sigmaobjektivet så blev dom jättesuddiga :(, det är säkert ett suveränt objektiv det med men det passade inte mig, medans jag bara ÄLSKAR canonobjektivet :O)

Snyggt eller hur :O) <3 <3


Nej nu ska jag sova och hoppas verkligen att Molly inte får för sig att väcka Tindra och mig vid 4 imorgonbitti också, det gjorde hon nämligen imorse, helt utan (tillsynes) anledning :(.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Emma - mamma till Meja

Skoj med ett nytt objektiv, skulle jag också vilja ha. Tyvärr får det nog vänta lite...



Kram och hoppas ni får en härlig dag!

2010-06-17 @ 08:33:33
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: mamma

är det samma som vi har? Vilka bra bilder gumman. ses snart <3<3<3

2010-06-17 @ 12:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0