17 juni

Vaknade upp till en strålande dag som Tindra och jag har njutit av massor :O). Vi har varit ute och lekt hela dagen och på eftermiddagen så var vi ditbjudna på mat, fick grillat och färskpotatis, så gooooooottttt :O). Även där var vi ute och myste runt och det var nog tur att vi tog vara på den här fina dagen för helgen ska visst bara bjuda på regn och åter regn :(.

Nu har Tommy iallafall fått klarttecken att han ska fortsätta med detta arbetslag ända fram till semestern och nästa vecka kommer han att ligga nere i Vingåker. Det är jätteskönt att veta lite hur närmsta framtiden kommer se ut men BHUHUUUU vad långt bort han är :( :P, men det löser sig nog :P. När jag pratade med honom nyss så fick han precis veta att dom ska köra minst 2 lass imorgon och det räknar dom ska ta ca 10 timmar, STACKARS min älskling, och han börjar lassa kl 6,15, så vi får se om han verkligen orkar köra hem imorgon, han har ändå 4 timmars resväg också ovanpå dom 10 timmarna :(. Men nästa vecka är det midsommar och då kommer han hem redan på torsdagen :O), whiiiii

Våran supersnälla farfar har varit här och klippt gräset när Tindra och jag var nere hos mormor och morfar, TACK snälla för det :O).

Imorgon så kommer förhoppningsvis båda mina stora tjejer hem, har då inte hört något annat än :D.

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0