20 juni

Usch vad jag tycker illa om söndagseftermiddagarna, då ska Tommy börja packa för att sen åka efter maten, och så är han borta hela veckan :( :(. Men eftersom det är midsommarafton på fredag och mycket trafik även på torsdag så blir det bara 3 dagar den här gången :O).

Helgen har varit jättebra trots allt regn :O). Nu ska jag ta och bada min lillskrutta och sen är det dags för henne att gå och sova, tror nästan att jag ska göra henne sällskap, är så fruktansvärt trött och så har jag ont i huvudet så jag vet knappt på vilket ben jag ska stå :(.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Nina

det är ju skönt då man kan se liiiite positivt i det negativa! hoppas dessa tre dagar går super fort så att ni kan mysa å fira en toppen midsommar ihop! krams

2010-06-20 @ 21:32:36
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0