11 okt

Ja idag så har jag varit riktigt duktig :D. Har hunnit jobba, vilket var jätteroligt idag eftersom jag har gjort bokföring :O), har dammsugit, vikt en massa tvätt och ätit en tallrik youghurt till lunch :D. Får se var lillpuppan och jag ska hitta på i eftermiddag :D.

Så här så det ut före helgen och så här bra blev det :D


Har iallafall en plan för morgondagen då min raring fyller år. Tänkte nämligen att Tindra och jag skulle åka dit och överaska honom men det gäller bara att klura ut var han är någonstans utan att han förstår att vi kommer dit. Får se om jag lyckas få reda på plats och hur lång tid rundan tar så jag vet på ett ungefär när han är vid verket :O).

Hittade några tävlingar tidigare imorse :D.


”Jag tävlar hos Familjen Korb om ett presentkort på 1000kr att handla presenter till baby och barn hos Darling Express, tävla HÄR du också!”
Tävlingen pågår t.o.m. den 22/10



” Jag tävlar om presentkort värde 1000 kr från GEGGAMOJA i samarbete med WWW.JENNYN.SE Var med och tävla HÄR du också!
Sista tävlingsdag är 24:e oktober kl 20:00



”Jag är med och tävlar om ett presentkort värde 500:- hos Okidoki barnkläder & Damkläder Muppsan´s blogg
Tävlingen avslutas den 4/11 kl. 21.00



Jag tävlar om ett presentkort värt 300 kr i Alicesmammas blogg. Tävlingen sponsras av ”Okidoki Barnkläder & Damkläder”. Tävla HÄR du med!
Tävlingen avslutas 6 November klockan 21:00


Hoppas ni får en skön dag ute i höstsolen så hörs vi lite senare idag :D.

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0