14 april: Vägning nr 10

Ja som ni alla redan vet så är det torsdag idag och det innebär vägningsdag. Kan väl säga så här att det var med hjärtat i halsgropen som jag klev upp på den idag, slöt ögonen och bad en stilla bön innan jag småkikade och såg att den var snäll mot mig och visade på minus 0.6 kg. Blev så oerhört glad :D.

Ska väl dessutom erkänna att eftersom vågen var snäll så köpte jag den där nya chokladpåsen idag, den som jag "vägrade" köpa förra veckan eftersom jag var så sur på mig själv. Dessutom så unnade jag mig 2 st orkider då dom sålde dom för 50 kr/st på blomsterriket, så nu är det så fint så i mitt vardagsrumsfönster :).

Dagens aktivitet:
20 minuter på Crosstrainern
5 minuter med magrollern

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0