20 april: Hela min familj på plats igen

Igår så åkte jag till Gävle och hämtade Sara, hennes tjejer skulle ner till Sthlm så hon fick åka med ner till Gävle. Var så himlans mysigt att möta dom där och få en bamsekram av min stora tjej.

Idag så vaknade jag av att Tindra ropad e kl 7 och när hon sen fick syn på Sara som låg där i sängen så blev Tindra alldeles vild av glädje och kastade sig över Sara och pussade och kramade henne om och om igen, det var så mysigt att sitta brevid och titta på dom. Sen har det bara varit Sara hit och Sara dit ^^, hon ska göra allt, just nu så tittar dom på film medans jag jobbar. På eftermiddagen ska Sara in till stan och sin pappa och Emma, men Tindra och jag träffar dom redan imorgon igen för då ska vi lunch ihop och sen kommer dom hit på lördag och då stannar dom här sen tills på tisdag då det är dags för Sara att åka uppöver igen, men den dagen den sorgen :P. Nu passar vi på att mysa så mycket vi kan dessa dagar :D.

Nej JOBBA var det visst jag skulle göra :P.

Hoppas ni får en bra dag.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Härligt att ha familjen samlad :)

Kramar

2011-04-20 @ 09:36:51
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Sara

hihi jaa nu känner jag mig älskad fullt ut av henne ;D

2011-04-20 @ 10:56:08
URL: http://dalkullornagoeswild.blogg.se/
Postat av: E.K - Mamma till Alicia

Sv: hehe jaa, visst är det :) Nu är hemlisen skriven i bloggen, så nu är den inte så hemlig längre :)

2011-04-20 @ 12:48:29
URL: http://eekk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0