23 april: Grattis älskade Sara <3

Idag så fyller min älskade Sara 20 år.



Jag tycker fortfarande att det var som igårkväll när jag kom på dig att sitta på köksgolvet och kamma mattfransarna, allt för att slippa sova ^^, då var du bara 4 år och nu fyller du 20 och ska enligt alla räknas som vuxen. Men det tänker jag inte alls gå med på, för du kommer alltid vara min LILLA tjej :P.
Tänk så mycket tok du har hittat på under årens gång... kommer du ihåg när du inte ville låna ut din plattång till lillmalin och gömde den i Emmas säng, och vad skäll hon fick ^^, men det är mest bra tokigheter du gjort, som när du smög ut på kvällen när jag stod i duschen för att leta reda på Emmas guldörrhänge som hon tappat nere i äventyrsparken, då kunde man ju inte skälla på dig direkt :/.


Vi älskar dig alla så mycket <3 <3 Hoppas du får en bra dag idag.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Sara

haha jaa jag var/är då den bästa systern ;) haha tack bästa mammi, jag kommer ALLTID vara liiiiiiiten :D <3

2011-04-23 @ 11:27:23
Postat av: Nina

vilken super fin bild! jätte fin. å stort grattis!!!! :D



å glad påsk på dig med vännen!

2011-04-23 @ 12:07:17
URL: http://deliciously.se
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Grattis till din fina Sara!!

Kram

2011-04-23 @ 21:14:48
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Nina

tack för alla dina fina kommentarer! ja hoppas du hade det kanon i påsk nu.. =) kramis

2011-04-25 @ 22:37:12
URL: http://deliciously.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0