24 april: Långpromenad :D

Vilka fantastiska dagar vi haft både igår och idag, med strålande sol och riktigt varmt och skönt :D.
Igår så satt vi ute och åt en helt suveränt god påskbuffe. Efter maten så var vi ute på gården och lekte en hel massa med Tindra, så hon somnade bums hon la ner huvudet på kudden och sen sov hon ända till halv 9 i morse :O. Så skönt.
Idag så var vi nerbjudna på mat hos mormor och morfar och då passade Tommy och jag på att gå ner, medans Sara, Emma, Tindra och Molly åkte bil ner. Promenaden var så skön och jag kände mig verkligen så nöjd när vi var framme. Maten var kanongod också som vanligt, tack så mycket för den.
Vi har också satt upp studsmattan och nätet idag, så Tindra har tvingat Sara och Emma att studsa där med henne så fort vi varit hemma på gården, och det är så roligt att se dom när dom leker, Hon är så glad och nöjd då :D.
Aktiviteter under påsken:
Crosstrainern 25 minuter (gårdagen)
Promenad 90 minuter (idag)
Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lena

lät som en härlig helg! Mötte er faktiskt idag vid yttertänger tror jag det va... När ni knatade... Duktigt!!!

2011-04-24 @ 23:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0