26 april: Vardag igen

Jaha så var det vardag igen då :/, alltid lika tråkigt men vi har haft en helt underbar ledighet/helg med massor av roliga saker och sommarväder, så det kändes lite passande faktiskt idag med grådis och småregn, hoppas bara att  solen och värmen kommer tillbaka snart :P.

Mina stora tjejer sover fortfarande och Tindra ligger och tittar på Trazan Apansson & Banarne, hennes stora favoritfilm just nu, Tommy åkte till jobbet för flera timmar sen och själv så sitter jag oxå och jobbar, är så glad över att jag har så "lätta" barn, som är nöjda med så lite :).

Ikväll så ska vi skjutsa Sara till Gävle så hon kan sätta sig på tåget upp mot Umeå igen, men denna gång så är det bara en månad innans hon kommer hem för sommarlov.

Vad ska ni göra idag?

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Vi har sommarväder idag med :) Ska iväg och lunch med en kompis så det är ju perfekt med fint väder!



Kram

2011-04-26 @ 09:36:41
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Carolina

Hej! I vintras var du med och tävlade om julgardiner från Textilonnet.se hos mig, och jag vill nu bara tipsa dig om att just NU pågår en ny tävling i samarbete med Textilonnet.se - två stycken vinner varsin VALFRI gardin! :-)

Kika gärna in och var med, jag önskar dig en trevlig dag! kram Carolina

2011-04-26 @ 10:18:57
URL: http://carolina1979.se
Postat av: mamma

jobba uchhhh

2011-04-26 @ 10:52:02
Postat av: Nina

tack! hjälpte bara då ja åt. men den lilla sovstunden va toppen!



skönt att det är en månad kvar tills hon kommer hem igen. måste kännas bra..

2011-04-26 @ 19:37:42
URL: http://deliciously.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0