30 april: Valborg

Fick sovmorgon imorse, och det var så himlans skönt :D. Började dagen med ett pass på crosstrainern och sen punkttränade jag några muskelgrupper som jag VÄLDIGT gärna skulle vilja ändra forma på haha, baksidan av överarmarna, insidan låren och så magen naturligtvis, kanske inte helt förvånande :P.

Efter frukosten så åkte vi in till stan och handlade så ikväll har jag en massa frukter som jag kan göra fruksallad på ikväll :D, om det inte blir en tur till Sala då förstås, det är alltid cruising där på valborgsmässoafton där, för då får salladen vänta tills imorgon istället. Men det viktigaste är att det finns frukt hemma hahaha.

Just nu så är Tommy ute i hallonhäcken och klipper bort allt gammalt och jag väntar på att Tindra ska vakna så vi kan gå ut och göra honom sällskap i stormen, för just nu så blåser det storm här igen, så trist :(.

Vad ska ni göra för roligt idag?

Uppis kl 18.40:
Det blir inget Sala, varken Tindra eller jag orkar det så vi stannar hemma och myser i soffan istället :D.

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0