13 juni: Vilken dag :)

Har haft en bra dag idag. Började med lite sovmorgon och sen gick jobbet riktigt bra, kom framåt i bokslutet :). Kunde dessutom jobba hela dagen eftersom vi inte haft någon åska alls idag :D. När jag hämtat hem lillhjärtat så satte jag igång en deg för att baka skinkgifflar och precis när jag började grädda dom så kommer Tommy hem med en hel platta jordgubbar så nu har jag en massa smootiebär igen :D. Och som pricken över i:et så frossade vi ordentligt i jordgubbar och grädde framför tvn, kan inte bli ett bättre avslut på denna dag.

Såna här kommer det bakas oftare här hemma....


Så goda ... och snart kan vi plocka våra egna i landet :D


Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Emma

säger ju de!!!! du äter alltid gottis när jag inte är hemma! :@

2011-06-13 @ 23:12:40
Postat av: Jess

hm...sånt får inte publiceras!!! drar i min jordgubbstarm. är ju det bästa som finn!

2011-06-14 @ 08:04:12
Postat av: mamma

MUMS

2011-06-14 @ 09:54:33
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Vad har du för degrecept till gifflarna?



Kram

2011-06-14 @ 12:47:12
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0