23 juni:BVC + Vägning nr 19 + Leklandet

Eftersom vi skulle vara på BVC 8,45 så tänkte jag att vi kunde få unna oss en liten sovmorgon och ställde därför inte klockan igårkväll, Tindra brukar vakna runt 7 så det var ju lugnt. Tji fick jag för imorse så vaknade hon inte förrän kvart i 8 så det blev lite småbråttom hahah. Men vi hann iallfall dit i tid och Tindra var så duktig och visade syster hur mycket hon kunde prata och precis som oss så tycket syster att hon var väldigt duktig och pratar väldigt rent :). Sen hade hon vuxit jättemycket och följer sin kurva precis som förut, nu är hon 92 cm och väger 14,2 kg. Min stora lillla tjej :D.

Hann hem och vända innan det var dags att åka in till vägningen och jag tror jag kommit in i ett väldigt bra flyt just nu (peppar peppar ta i trä ;)). Vågen visade på minus 1 kg idag.

Emma kom till VVmötet och skulle ta hand om Tindra medans jag var med på mötet men efter en liten stund så började Tindra springa fram och tillbaka så då åkte vi upp till Sportys Lekland och det var verkligen en höjdare tyckte Tindra. Och nog kommer det bli fler gånger som vi åker dit för jösses vad ungarna kan härja runt där, dock så ska jag inte ha nylonstrumpbyxor nästa gång för det gick inte fort i rutchekanan med dom på :P. Efter en stunds spring upp och ner i alla gångar så blev dom törstiga och eftersom Emma var så snäll och hjälpte Tindra när hon skulle dricka så ville Tindra hjälpa Emma också sen :D.
 

Hur ska ni fira midsommar?
Hoppas ni får en glad och bra midsommar :D

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Låter som en bra midsommar tycker jag :) Själv blir jag nog tyvärr hemma i sängen, har fått Mejas feber :(



Kramar

2011-06-23 @ 19:17:33
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0