27 juni: Vardag igen :( men bara 3 veckor kvar till sem :D

Jaha så var det vardag igen då :(, känns inte alls nå skoj men tack och lov så är det bara 3 vockor kvar innan vi har 3 veckors semester tillsammans :D.

Vi har iallafall haft en helt fantastiskt skön midsommar, lilla familjen och jag :). När vi tittade på vädersiaten i lördags så skulle det bli fint väder så vi bestämde oss för att stanna kvar en natt till på sjön, dock så hade vi inte mat med för det så vi åkte in till Slussen och tog oss en promenad upp till Willys och shoppade lite, sen åkte vi ut till en ö som heter Dejstolen och la oss där, och jag måste verkligen ge Falu kommun en eloge för jösses vad fint dom gjort det där ute. Nu blev det inte så där superfint väder på lördagen, men det gjorde inte så mycket för det var mysigt ändå, och igår så vakande vi upp till strålande sol och när vi kapellade av båten så säger Tindra helt spontant "å så vackert det är här", efter frukosten så fick hon ta årets första dopp i sjön och det v ar ju naturligtvis jättekul :D, och det var ju inte så där jättekallt i vattnet heller 19,6 gr. När hon sovit lunch så var det tyvärr dags att börja dra sig hemöver igen och då så var det min tur att köra igen, det är verkligen jättekul och köra och snart så har jag nog fått kläm på trimplanen och allt det där med hahaha, men än så länge så lämnar jag över till Tommy när vi kommer fram och ska lägga till vid bryggan, men har bestämt mig för att det ska jag oxå lära mig för gud så roligt det ska bli och se vissas min när det är Tommy som är hoppilandkalle och inte jag hahah. Sen kan det ju vara bra och kunna ändå om något händer och Tommy inte kan...

Nejhä om man skulle fortsätta lite till med boksluten nu då innan det är dag att hämta upp lillhjärtat.


Hoppas ni har en skön dag i solen.

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0