8 nov : Jo jag lever :)

Jo då jag lever men har haft så otroligt mycket att göra så jag har bara inte orkat blogga på kvällarna, men här kommer en kort uppdatering, dock så kommer bilderna en annan gång :P.

I helgen så tog vi ner resten av pilen så nu är det jättetomt nere i hörnet men det kommer bli så snyggt när det skjuter ny krona.

Igår så var jag i Sthlm på assistentträff, åkte hemifrån 4,50 på morgonen, tåget gick från Falun 5,37 och sen var jag tillbaka hemma 21,30 så jag kan lova att jag var mör och att det inte dröjde så länge innan jag gav upp för kvällen och kröp ner under täcket.

Idag så har jag varit hos en läkare för min onda armbåge och fick min livs 1:a cortisonspruta och så skulle han skicka en remiss till sjukgymnasten. Men hade nog jättetur för sprutan kändes knappt, vilket dom säger att den gör, men därimot så börjar det göra rätt så ont nu, vilket är normalt sa han. Så nu hoppas jag att den ska hjälpa och att jag ska slippa ha ont där någe mer.

Hoppas allt är bra med er.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: mamma

puss

2011-11-09 @ 11:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0