20 dec: Vaken :(

Usch och fy och blä!!!!!!!!

Har en sån där natt till då jag inte kan sova pga värken :(. Bredvid mig ligger puppis, raringen och Molly och alla tre snusar så gott och endast tomten (och jag) är vaken. Synd att jag inte ser honom för då hade jag kunnat få lite sällskap ;).

Har det hänt nåt annat kul sen sist då? Nej jag tror inte det, eller jo, jag fick min årliga blomma av gulliga Emma igår :D.

Idag ska hon följa med hem och hjälpa mig att julpynta huset och sen åker hon tillbaka till pappa S för att sen komma hem med Sarisen på söndagskväll :), tror det var så vi bestämde haha

Nej om man skulle göra ett nytt försök med sömntåget, vore ju skönt med en timmes sömn iallafall ;)


Kommentarer
Postat av: mamma

UCH o FY

2012-12-20 @ 09:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0