25 dec: Pulka och skoteråkning :D

Idag så var vi bjudna på mat nere hos svärmor och svägerskan med familj var oxå där. Tindra var så glad över att få träffa sin kusin, dom leker så bra ihop. Innan maten så passade vi på att åka lite pulka och till Tindras stora förtjusning så var en av hennes bästa kompisar där med sin familj och jösses vad dom åkte och sen gick dom upp själva släpandes på bobben eller madrassen. Tommy sladdade backen så det skulle gå lite lättare för alla barnen att åka och när skotern sen stod där högst upp i backen så kunde jag bara inte motstå att ta en liten provtur, och jösses vad jag har saknat skoteråkningen, det är ju så ROLIGT, måste bara ta en tur snart älsklingen och jag :D, eller ja vi kan väl glömma att vi får åka själv för det är ju inte bara jag som älskar att åka skoter hahaha
 
 
 
Idag är det fyra år sen vi åkte in till förlossningen med hjärtat i halsgropen, da jag inte kännt några fosterrörelser på hela dagen men det var inga fel alls, bebisen hade bara lagt sig med fötter och händer bakåt och sparkade ut i ryggen istället och när vi var där på undersökningen tyckte läkaren så synd om mig som hade så "mycket" bebis inne i magen så hon gjorde en hinnskrapning coh lovade en igångsättning till dagen efter om det inte kom igång av sig själv. Fy vad tiden går fort :o
 
Fyra år sen :)
 
Puss på er alla :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0