27 feb: Massage :D

Idag så var det dags för massage igen och herregud vad skönt det var, nu är hela skulderparitet löst igen och som pricken över i:et så fick jag en lång stund med en massa skitprat oxå, Tack snälla G för det och för att du finns <3

Efter att jag hämtat puppis på dagis så åkte vi direkt till mormor och morfar där vi blev bjudna på "Köttfärs på franska", helt underbart gott. Tack så jättemycket för underbar mat <3

Har precis betalt alla räkningar så nu är man fattig igen. önskar verkligen att vi också har som dom har i Norge, där har dom nämligen en extra månadslön en gång per år, tänk om vi också kunde införa det, vad underbart det vore hahahaa.

Just nu sitter jag och tittar på "Familjen Annorlunda" och jösses vilket tålamod dom har med alla sina barn, kan inte annant än att beundra dom som ändå får ihop sina liv och vardagar med såna stora familjer :).

Kommentarer
Postat av: Jenny - Mamma till Alde

Tack!!! Känner mig smällfet bara..längtar tills det är över så jag får ta tag i vikten igen!



Håller med dig fullt! Vi skulle ha det som Norge :P Vi betalade oxå här förut..känns så trist. Speciellt när det är massa annat som csn o sånt som kostar multum.



Söt hon är på bilderna under! Lilla solstrålen :)

Kram

2012-02-27 @ 21:04:20
URL: http://jennysjostrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0