29 feb: Skottdagen

Idag är det skottdagen och den enda dagen då kvinnor får fria till männen och om mannen inte vill så måste han avböja och ge en fin gåva som ursäkt, (enl Wikipedia), nu har ju redan Tommy friat så det behöver jag inte göra :D, annars så skulle jag nog slagit till hahaha. Är det någon av er som tänker ta tillfället i akt?

Nu är det bara 2 dagar kvar innan Tommy och jag åker till Stklm för ett dygn i med lite kvalitetstid för bara oss, ska bli så otroligt skönt. Vi åker ner på fredagsförmiddag och gör stan på kvällen och på lördagen så ska vi på båtmässan, det är lite av tradition att vi går på den varje år och iår så blir det lite extra roligt för nu kommer vi titta lite extra på inredningen och hur dom har löst förvaringsutrymmena i de olika båtarna så raringen sen vet hur han ska bygga om våran nya båt hahaha
Hotellet som vi ska bo på:


(bilderna är tagan från deras hemsida)
Båtmässan:

(bilderna är googlade)

Tack snälla Emma för att du tar hand om puppis och Molly och tack till G + J som hjälpte till och fixade så fint boende och ett tack även till dig K som fixade biljetterna :D Utan er alla så hade denna helg aldrig blivit av....

Har hittat en helt underbar nätbutik som heter Alvas Hus, ni måste bara gå in där och titta på deras varor, är helt förälskad i både kläderna och allt annat som finns där :) Det är helt min stil, så där gammeldags romantiskt och lyxigt.

Ni kan använda er av både länken ovanför bilden eller bannern ute till höger om inlägget, för att enkelt komma dit :)

Nej nu måste jag sluta drömma om helgen och istället jobba, hoppas ni alla får en bra dag :D

Kommentarer
Postat av: Nina

hah tack söta du =)



å va härligt ni kommer att få :D

super mysigt!

2012-03-01 @ 09:06:33
URL: http://deliciously.se/
Postat av: Nina (3 st tävlingar igång.. )

jahaa det visste jag inte. lyxigt att kunna klippa sig själv iaf :D även om det är knöligt där bak :D

2012-03-01 @ 11:08:54
URL: http://deliciously.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0