21 jan

Inatt så fick jag förklaringen till varför vi haft dåliga nätter igen, vi var ju på öppis i måndags och det räckte tydligen med EN gång för att lillpluttan skulle bli sjuk igen. Hon har feber och är snorig och hostig, så det är jättejobbigt för henne att sova :(. Nästa vecka börjar babysimmet och det vill jag verkligen inte missa, så nu har jag bestämt mig för att under tiden som babysimmet håller på så blir det inget öppis, trist men tycker att simmet är både roligare och mysigare så det blir prioriterat :O), men det innebär ju att vi kommer vara hemma och inte träffa andra barn förutom när vi simmar :S .... men man kan ju inte få allt här i världen eller hur :P.

Vi zombade på igårkväll med och jag tyckte nog att stegen var lite lättare då, så vi får se om jag kanske tycker att jag klarar av dom ikväll när vi ska zomba igen :O). Imorgon så är det ju fredag och då tar vi paus ifrån zomban :D, men jag kan verkligen rekomendera det till er andra, för när man lärt sig stegen så är det fantastiskt roligt, nu tycker jag ju i och för sig om att dansa, så det kanske spelar in .... Nu har vi ju grymt roligt medans vi lär oss stegen med hihihihiiiii.

Nej nu ska jag nog passa på att äta lite medans lillpluppan sover, så jag hoppas ni får en riktigt skön dag :O).

Sötnosen <3<3


Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: ida

åååh, så söt! :)

2010-01-21 @ 12:03:54
URL: http://nigels.blogg.se/
Postat av: sara

haha det är lite konstiga steg men det är väldigt drygt! haha.

Hoppas hon bli bättre snart igen! sen så ska vi försöka hinna med att filma lite på baby simmet! :) <3

2010-01-21 @ 12:54:59
URL: http://inthesky.blogg.se/
Postat av: mamma

men fy vad tråkigt med snuva igen <3<3<3<3

2010-01-21 @ 13:09:56
Postat av: Nina

känns inte som om jag fått detta av att varit sjuk. utan ja e såhär för jämnan. verkligen trött hela tiden.. så himlans tröttsamt. får väl gå å göra prover å sånt. se om ja saknar någe i kroppen.. någe måste det ju vara.. ?



usch va tråkigt att hon är sjuk. verkligen någe skit som går nu.. hoppas hon kryar på sig snabbt! krams

2010-01-21 @ 21:32:43
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Anonym

Heeej, läs min sanna historia

2010-01-22 @ 18:21:41
URL: http://www.makeitdone.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0