7 juni: Åska !!!!!!!!!

Vaknade med ett ryck kl 7 och insåg att jag stängt av klockan i sömnen så det var bara att rusa upp och klä såg fort som attan sen in till Tindra och ta upp henne, hon sov fortfarande hon med, klä på henne och sen ner till dagis, vi hann till frukosten :). När jag kom hem så bestämde jag mig för att eftersom jag ändå var sen så kunde jag lika gärna börja  9 och träna före jobbet så det gjorde jag och det var nog tur det för annars så hade jag aldrig orkat idag för herre jösses vad varmt vi haft det hela dagen och även nu. Men så har vi haft riktig värmeåska oxå på eftermiddag och det är så himlans jobbigt när det börjar åska för det slutar aldrig, bara går runt runt i flera timmar innan det ger sig, hör till saken att jag är åskrädd :/.

Har ni klarat er från åskan eller har ni oxå haft det idag?

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Vi har klarat oss från oväder tack och lov :) Bara sol och poolbad här :)



Kram

2011-06-07 @ 20:33:07
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Jess

nej jag har klarat mig idag! :P

2011-06-08 @ 01:30:15
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Du har inte räknat rätt ;) Han var 51 när han föddes, så han har bara vuxit 20,5 cm på 10,5 månad. Vi får väl se hur det ser ut vid ettårskontrollen...



Kram

2011-06-08 @ 10:28:22
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0