14 maj: J-a pollen :(

Ytterligaren en dag som går i allergins tecken :(. Hoppas verkligen att det snart är över för den här säsongen.

På förmiddagen så passade Tommy och jag på att åka in till stan och handla, Emma och Tindra blev kvar hemma. På eftermiddagen så kom mormor och morfar hit på en fika och då så hade hon med sig en kasse med mina kläder som hon lånat tidigare och i den låg det 2 par riktiga pepp-byxor, så nu har jag lite som jag kan "växa"i igen :P.

Annars så har vi tvättat hela dagen, och så har vi bakat en rabarberpaj som vi har njutit av till slagern. Och jösses så otroligt mycket dålig musik det finns.

Emma håller på med en roligt sak i skolan just nu så idag så har Tindra fått stå modell :D. Kan ni gissa vad hon föreställer?


Kramar

Kommentarer
Postat av: Emma

haha jag veet :D hhihi <3333

2011-05-14 @ 23:03:42
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Madicken?

2011-05-15 @ 08:02:02
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0