10 April: Kväll

Ja nu är det klart att vi kan bo i Rättvik på Classic Car Week. Vi kommer att kunna sjösätta i Leksand :D. Tommy och jag har bestämt att vi ska göra Siljan veckan innan, det finns ju faktiskt en hel del smultronställen runt om Siljan som varken han eller jag har sett. Ska bli skönt med en riktig semester i år, får väl se hur många vi blir ombord hahaa.


Vi passade på att tvätta markisen idag när vi kom hem och sen åkte vi ner till mormor och morfar en liten stund och när vi kom därifrån så lös det så fint i mina rabatter, köpte nämligen solcells lampor idag.
  

Dom har verkligen koll på varandra hela tiden hihihi


Ja du älskling.... är rätt så besviken nu.... läste precis på nätet att du tog första bästa chansen du fick att bryta det lilla förtroende som jag hade kvar för dig.... hoppas du mår som du förtjänar idag...

Ha en bra kväll alla glada

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Sara

Va bra att vi kan sova där på Classic! Då slipper jag och Kristian bo i bilen, hihi. Och va fint det lyste ute! :D Tindra och Molly vet precis vad den andre gör hela tiden ;D hihi <333

2009-04-10 @ 22:53:39
URL: http://inthesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0