26 April: 4 Månader

Tänk vad fort tiden går.... idag så "fyller" Tindra 4 månader, kan inte fatta att tiden går så fort.


Helgen har varit lugn och skön med lite arbete i trädgården. Vi hann med att beskära äppelträdet, klippa ur alla vinbärsbuskar, vårrensa rabatterna, kratta nästan hela gräsmattan och så hjälpte Tommy mig att fixa hälften av hallonhäcken, vi får ta resten av den nästa vecka, det tar så tid eftersom den är helt vildvuxen och vi försöker få till 2 raka rader. Är nog ingen som gjort någonting åt den de senaste 10 åren, men det tar sig hihihiii.

Nu ska jag gå och sova. Den friska luften tar på krafterna hahahaa......  God natt :)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Kikar förbi o tipsar dig som tävlat hos mig tidigare att jag nu dratt i gång ännu en spännande tävling:



27.html" rel="nofollow">http://uj76.blogspot.com/2009/04/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart27.html



Presentkort på 500kr från en finfin barn/ungdomsbutik ligger i potten =)



Ha en jättebra dag!

2009-04-27 @ 13:30:42
URL: http://uj76.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0