5 dec: Lussebullsbak :D

Igår så var det fullt upp. Vi hade Pia medans morfar var in till stan och handlade, sen var jag och fick svinifluensavaccinationen, hem och slängde i mig lite mat och sen bar det in till stan för att gå på bio :D. Hämtade mormor på vägen och sen mötte vi upp Sara och Emma i stan :D, filmen var ju naturligtvis New Moon :O. Faktiskt så tyckte jag att filmen var bättre än boken, men jag ser verkligen fram mot fjärde filmen, tycker det ska bli så spännande och se hur dom ska få till den :).
Dock så var senkvällen helt kaosartad, Tindra ville inte sova så hon somnade strax efter 12, så idag har vi varit trötta hon och jag :).

Lite mys med dom stora barnen på morgonen :D


Idag så har vi haft vårat traditionella lussebullsbak och det var ju Tindras första, men hon skötte det gallant :D.










Nu är det dags att krypa ner i sängen och hålla andan så hon fortsätter sova ......phuuuuu :D.

Sov gott alla glada människor så ses vi imorgon :D.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Sara

haha hon gillade mest att äta på den ;)

Ja filmen är så bra! mums :D <3

2009-12-06 @ 11:30:14
URL: http://inthesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0