24 Februari : Fettisdagen

Sara ringde precis och talade om att dom var på väg hem nu och så passade hon på att beställa semlor. Hade glömt bort att det var semeldagen idag, så nu ska jag skicka Tommy till affären och handla baksaker så vi kan baka semlor tills ikväll och så vi kan bjuda upp mormor och morfar på fika ikväll :).

Nu på förmiddagen så har Emma gjort en Nalle Phu-mobil till Tindra av sina gamla gossedjur.


titta så fin den blev och Tindra är jättenöjd.

När hon lekt klart med den så var det dags för ett träningspass

        
Åhej vad jag får jobba, var är ni någonstans         men nu ser jag er allt :).

Ha en bra dag :)

Puss & kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag lekte hjärn docktor :D

2009-02-24 @ 13:44:21
Postat av: Sara

Åh så fin Tindra och mobilen blev :) Hon är så duktig :) Ikväll blir det semlor :D hihi

2009-02-24 @ 14:06:41
URL: http://inthesky.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad duktig lillan är och vad snäll av Emmisen. Tack vi kommer gärna <3<3<3<3<3<3<3333333

2009-02-24 @ 14:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0