13 Juli

Precis som jag fasade för igårkväll så blev natten bedrövlig..... knölade strax före 12, vaknade för mat halv 2, vaknade 4 och bajsade och var då vaken till 5, vaknade igen för mat halv 7 och sen för dagen kl 8..... hoppas på en lite bättre natt inatt....

Idag så har både Sara och Emma åkt in till Stefan igen och Emma kommer hem i slutet av veckan lite beroende på vädret, medans Sara åker till Vansbro. Innan Emma åkte så tog hon hand om Tindra medans jag klippte gräset på baksidan, men tyvärr så fick jag soppatorsk halvvägs :(. Vi har även varit nere hos mormor och morfar på eftermiddagen, och efter maten så åkte Tindra och jag hem medans Tommy blev kvar för att koppla den sista elen till pelletsbrännaren och än så har han inte kommit hem. Tack för maten mamma och pappa <3 Har suttit och fifflat lite med fotoboken oxå en stund och den blir nog bra så småningom hihihiii

Nu tänker jag gå och sova så jag hinner få några timmar innan lillan vaknar igen. Önskar er alla en god natt :D.

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0