15 Juli

Inte blev det någon upprepning av föregående natt, nej då den här har varit lika bökig och krånglig som dom varit länge nu, men uppvaknande varanan timme, men däremot så somnade hon alldeles själv i sin säng nu på förmiddagen dock efter lite protester men ändå :).

Tindra hade storfrämmande igårkväll, farmor var här en kortis, innan dom åkte vidare upp till fäboden.

Mormor och morfar var också här igåkväll, morfar hjälpte Tommy att sätta grindstolparna och mormor klippte gräset Tack snälla ni för hjälpen. Tidigare på dagen så hade vi varit där och dom provtryckte pannan och skorstenen och idag så ska sotaren komma och förhoppningsvis så är det tätt även idag hihihiii.

Tommy ringde precis och talade om att han kunde inte laga dom där elpryttlarna till båtens bogpropellrar och att den ena ägaren har ingen lust att köpa nya så nu är det upp till den andra ägaren, om hon vill lägga ut, vilket jag verkligen hoppas att hon gör för det var hon och hennes kompis som körde sönder den och inte vi så då tycker jag att det inte ska vara vi som ska betala på det, men det lär ju visa sig ............

Bara "lite" stor men blir bra till nästa år.....


Nu ska jag skynda mig att hänga ut tvätten så kanske jag hinner sitta i solen en liten stund innan Tindra vaknar igen.

Ha en bra dag :D.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: mormor

Vi är ju till för att hjälpa varandra och vi får såååå mycket hjälp av er så det var sååå lite puss puss

2009-07-15 @ 10:51:04
URL: http://pisiho.blogg.se/
Postat av: sara

haha hon ser så liiten ut i den xD

Ah jag har inte lämnat tillbaka den än så jag skickar med den till emma då, men den ska vara inne 7 agusti så du vet :)

2009-07-15 @ 11:07:00
Postat av: emma

ååh vem är mästerfotografen då...? jo EMMA! ;D <3 haha

2009-07-15 @ 12:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0