31 Juli

Jaha så var vi hemma igen då, men måste säga att det är rätt så skönt :). Ska bli  skönt att få sova i min egen säng igen, hihihii. Det gick bra att ta upp Majsan i Leksand och även att sjösätta henne i Staberg igen, tack snälla J. för frakten av henne :).  Medans vi väntade på J i Leksand så var vi in i en av våra "grannar i rättvik":s båt (Nimo 27) och jösses vad fin den var och så finurligt planerad det var förvaringsutrymmen överallt i den båten, blev störtkär i den men den kostar lite för mycket för att vi ska ha råd med den tyvärr :(.

Tommy är ner till mormor och morfar och hämtar lite lin och linolja för imorgon så ska han koppla in den andra tvättmaskinen så då kan jag tvätta med två samtidigt, vilken lycka :D, hihihiii. Har ju bara lite tvätt med mig hem nu efter nästa 2 veckor på sjön :), hoppas verkigen att det blir fint väder imorgon så jag kan hänga ut tvätten för då torkar den så fort.

Morgondagen ska gå till att klippa gräset, plocka hallon (finns jättemånga mogna) och tvätta, ska försöka hinna dammsuga också, får nog vara glad om jag hinner hälften av det där hihihihiii.

Mamma & pappa: Tack så mycket för att ni hållit hus och tomt under kontroll medans vi varit borta :D.

Har gått med i bloglovin så nu kan ni prenumerera på min blogg om ni vill :D. För er som inte vet hur man gör så är det bara klicka på länken till i den högra kolumnen och sen följa instruktionerna, det är jätteenkelt :D.


Ha en bra kväll.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: mamma

Ja hjärtligt välkommen hem ska ni vara puss puss

2009-07-31 @ 23:44:47
URL: http://pisiho.blogg.se/
Postat av: sara

Jag prenumererar på din med :D hiihih <3333333

2009-08-01 @ 20:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0