15 Juni

Igår när vi var och uppvaktade Tommys kusin så bjöd dom på mat och hans ingifta faster hade varit så snäll och lagat speciel mat till mig som var laktosfri, så gulligt :). Maten var jättegod, särskillt en kycklingpaj (lite lik quisadillas) så den måste jag be om receptet på. Tror Sara och Emma skulle tycka om den :D.

Idag så har Tommy och pappa åkt till Stockholm för att köpa en ny panna till mamma och pappa, och barnen följde med dom in till stan när dom åkte, Sara och Emma skulle till Stefan och Kristian skulle vidare hem till Vansbro, han skulle jobba 2 dagar sen kommer han tillbaka till Falun igen, så då får du pussa på honom igen stumpan :D. Nu sover Tindra och det är så tyyyyyyst här, hundarna ligger och sover dom med. Känns lite konstigt när det blir så tyst :), tänk så knäpp man är hihihi. Tindra och jag ska åka ner till mamma när hon kommit hem och då ska jag få mat där, spagetti och köttfärssås, ska bli så gott. Tommy och pappa är nog inte hemma före 12 inatt, så jag hoppas dom kör försiktigt :). Nu ska jag läsa lite i boken som jag håller på med och har gjort ett tag nu, hihihihii.

Undrar hur jag ska få tag i den där snyggingen.......




Ha en bra eftermiddag.

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: mamma

Vad fin Tindra är i den klänningen. Och ja då får sara pussa på honom igen MYCKET.

2009-06-15 @ 16:07:52
Postat av: Sara

hon är så gullig i den klänningen! hiihi. jaa snart kommer han tillbaka :) <33

2009-06-15 @ 20:37:27
URL: http://inthesky.blogg.se/
Postat av: emma

haha hon är föör sööt!;D<3

2009-06-16 @ 13:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0