18 Juni

Tindra vaknade vid 3 och ville ha mat, då var hon lite varm men jag tänkte att det är nog bara så där sov varm, men när klockan var halv 7 då hade hon 39 gr feber, så då fick hon lite alvedon, nu sover hon så vi får väl se om hon fortfarande har feber när hon vaknar.


Idag så händer det inte så mycket här. Tommy ska fortsätta på altanen, Sara och Kristian kommer på eftermiddagen (dom ska fira midsommar med oss, mysigt ska det bli :D), jag håller på med en tjälknöl som vi ska äta till lunch imorgon tillsammans med potatissallade som Sara beställde, är alldeles häpen varje gång hon säger att det är gott hihihiii.

Ha en bra dag :)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Sara

hihihi det är gott :) men oj då, hoppas hon blir frisk igen :) <3

2009-06-18 @ 11:21:12
URL: http://inthesky.blogg.se/
Postat av: emma

hon blir sjuk för att de är så kallt hemma ;P

2009-06-18 @ 14:08:44
Postat av: mamma

Tack för idag puss puss

2009-06-18 @ 22:19:19
Postat av: elmida.se

Önskar er en mysig midsommar!

Jag tar hand om Emmisen jag =)

Kram!

2009-06-19 @ 08:34:09
URL: http://elmida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0