19 Juni: Glad Midsommar

Lillskruttan har fortfarande feber så det blir en midsommar hemma, ja vi ska ju ner till mormor och morfar oxå förstås, hihihi, men det blir inget Sundborn i år. Sara och Kristian kommer ut och myser med oss ikväll, tänk att man får fira midsommar med dig i år oxå fast du blivit vuxen :D, är så glad för det hjärtat och att kristian oxå vill fira med oss :). Tommy ska nog bygga lite på altanen nu på förmiddagen, hoppas jag. Igår så sattes markisen upp så nu har han ett "paraply" som är 4*3 m stort, så han blir inte blöt även om det regnar, hahahaa. Tack morfar och farfar för hjälpen med att sätta upp den. Själv så ska jag bara ta hand om lillskruttan idag, hon vill ju inte direkt sitta på golvet nu när hon har feber :S.

Läste i tidningen nyss att på måndag så kommer medelhavsvärmen hit och det hoppas jag verkligen för nu är jag så less på detta regnade, vill ha sol och värme NUUUUUUU.






Ha en riktigt skön midsommar.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Morfar

Älskar dig också.

2009-06-20 @ 00:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0