22 Juni

Natten var hemsk :(, Tindra kunde inte sova varken igårkväll eller inatt, utan hon vaknade varje timme och så tog det en stund innan hon somnade om, så idag har både hon och jag varit supertrötta, men den här kvällen verkar lovande, hoppas bara att det håller i sig även inatt :D.

Emma var hem en stund mitt på dagen och då fick hon "äran" att mata Tindra med potatis och majspure för första gången och det var jättegott :D. Hon är så rolig när hon får något som hon tycker om (vilket är det mesta hihihi), då attackerar hon skeden och talar högljudet om att det går för sakta... :)

Tommy har fått regelverket till altanen klart idag så imorgon ska han och morfar skruva trallen, så nu är det snart klart hihihihii. Du är så duktig raring. Puss på dig <3

Mormor har bakat idag så dom var hit med nybakade bullar :). Tack för det, dom var jättegoda.



Ha en bra kväll.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Sara

saknar dig med <3 va gott med bullar :O hihih <333

2009-06-22 @ 22:37:26
URL: http://inthesky.blogg.se/
Postat av: Sara

jag brände nog mig litegrann på magen också xD men de är så att det går över tills imorgon :) <33

2009-06-24 @ 00:10:38
URL: http://inthesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0