4 Mars

Idag så håller Tommy och jag på att baka inför dopet, så gissa om det luktar gott här hemma....mmmm
Nu är bullar, mockarutor, drömmar, chokladsnittar och sockerkakorna klara, det saknas bara mazarinkakor och malungstårtorna, så skönt :) Berättade för Sara att det bakades här och då skrattade hon och kallade mig för "hemmafru", det ni hihiii. Tindras gudfar ringde nyss och när han fick höra att det bakades, så sa han "det är länge sen jag träffade Tindra nu, måste nog komma upp ikväll och göra det". Tror ni att han vill ha fika oxå? Han brukar gärna komma när jag bakat hahahaaa, men han är sååååå välkommen när han vill :). Och det är alla andra som vill komma med :):).

Det här är vad lillan gjort medans vi bakade

 
Skön ställning, eller hur^^     inte helt överens med babygymmet :)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: mamma

gud så gott det låter! Jag skulle hälsa från din barnmorska Kerstin hihihiih

2009-03-04 @ 13:50:47
Postat av: Sara

haha jag tror nog att han mest ville ha allt fika du gjorde ;) hihihi <3

2009-03-04 @ 16:15:13
URL: http://inthesky.blogg.se/
Postat av: Morfar

Oj, då får man förhoppningsvis komma och provsmaka,om inte annat till dopet. Ha det så bra och pussa Tindra på kinden, puss puss

2009-03-04 @ 16:48:42
Postat av: Emma

hahah han ville bara äta upp allt så jag inte skulle få nåt :P

2009-03-04 @ 20:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0