9 Sept

Tror att Tindra har fått lite bättre vana på nätterna igen (hoppas bara hon fortsätter nu fast jag skriver om det :)), hon går ju och lägger sig mellan 7 och 8 på kvällen lite beroende på när hon sov på eftermiddagen, och sen äter hon runt halv 12 och sen sover hon till 5 och då vill hon ha mat igen och sen så är det dag vid 7, tycker att man får vara nöjd med det hihihihiii. Dock så ligger jag tillsammans med henne på kvällen tills hon somnar, försökte förut med att hon skulle somna själv i sin säng, men det funkar inte, hon bara är superledsen och jag får ont i magen av att höra henne gråta, kan tillägga att vi försökt i närmare en vecka på det sättet......Hur gör ni, med era småttingar?????

Vi vann det andra paketet också så nu har vi jättemycket fina kläder till Tindra och jag räknar med att vi inte behöver köpa något nytt förrän till somaren, så skönt att ha det avklarat :). Tack än en gång morfar för hjälpen :).

Idag så fick Tommy papper på att han ska börja ta lastbilskort och den utbildningen börjar på måndag, Grattis älskling.

Har varit på vift hela dagen idag, vi var till både till Borlänge och Falun och storhandlade, har varit lite tomt i skåpen nu i några dagar men nu är det fullt igen :)

Lillhjärtat älskar att bada :), snart börjar babysimgruppen igen....längtar dit :D


Ha en bra kväll.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: sara

sööööööt <3

2009-09-10 @ 12:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0