10 aug.

Idag så har vi varit på utflykt i lastbilen :D. Färdskrivaren skulle besiktas i Leksand så då följde Tindra och jag med, gissa om det bara strålade om henne när hon fick höra att vi skulle följa med och åka lastbil :O). Skulle inte förvåna mig om hon blir lastbilschaffis själv när hon blir stor hahahaaa. På vägen hem så stannade vi hos en av mina gamla vänninor och fikade lite och passade på att hämta hem en växasäng som hon lånade för många år sedan till deras lilla flicka. Lite roligt att sängen fortfarande är hel och fräsh, den är nämligen efter min pappa och båda mina stora flickor har sovit i den :O). Ska kolla över den lite om den kanske behöver bättringsmålas och så har jag en liten fundering på om jag ska ta och skriva dit namnen på alla som har sovit i den och fördelseåren på en av galvarna :D.

Medans vi var i Leksand så ringde dom från centralen och sa att Tommy skulle ut på jobb imorgon, men som "tur var eller inte, vet inte riktigt vad jag tycker hahahaa" så var lastbilen för hög så nu har jag fått en frist till nästa onsdag för då ska han iväg. Känns mycket bättre att veta det i förväg så man hinner ställa in sig på det hela :D, jag tycker det är så himla jobbigt när det blir så där plötsligt :(. Tycker det är så otroligt jobbigt när han åker och ändå så vet jag ju att bara lastbilen svängt runt hörnet så går det mycket bättre, och vi pratas vid flera gånger per dag, så jag vet att det går BRA, men rår inte för att jag är superledsen varje gång han ska iväg och jag försöker verkligen att låta bli för att inte han också ska tycka att det är jobbigt att åka. Men kan helt ärligt säga att jag lyckas grymt dåligt :P. Men jaja nån gång lär man ju vänja sig, eller hur ??????? ;O).

Blev trött även fast det var lastbil vi åkte <3


Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Nina

ser ju så skönt ut då dem sover. gosigt!

2010-08-10 @ 22:16:50
URL: http://deliciously.se
Postat av: Nina

om du bara visste va vi åt. å det va så gott. godare än det man köper i affärer. förstår inte hur man kan baka sådär. lite avis faktiskt. men kanske tur ändå :P

2010-08-11 @ 13:33:54
URL: http://deliciously.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0