11 aug

Jaha den där "fristen" jag pratade om igår, den fick jag inte alls :(. Halv 9 imorse rinde dom från centralen och det var bara att börja packa lastbilen för han skulle åka SNARAST, nu borde han vara framme och få sitt första lass, får se hur länge dom kör ikväll. Som tur är så kör dom inte fredagar så han kommer hem imorgonkväll igen :O). Missförstå mig rätt, jag är så hilma GLAD över att han har jobb :O), men det är så fruktansvärt jobbigt varje gång han ska åka :(.

Tindra var så rolig imorse, hon gick raka vägen ut i hallonhäcken iklädd bara pyjamasen och efter en stund så kommer hon in och säger KALL, så då var det bara att byta till riktiga kläder :D.

Nu kom farfar precis med en bit kassler som Tindra och jag ska äta till middag, så det blir bräckt kassler och broccoligratäng till middag mmmmmmm så gott :O). Och nu är han och Tindra ute och klipper gräsmattan åt mig, så himla snällt, TACK så mycket :D.

Saknar dig <3 <3


Världens snällaste farfar


Jordgubbslandet :D och vi har redan skördat 2 jordgubbar :O)


Nu är lillplupp i krusbärsbusken så jag ska nog gå och hjälpa henne lite :O).

Ha en bra dag.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Sara

jag skördade dom faktiskt :D haha <3

2010-08-11 @ 22:32:17
URL: http://intshesky.blogg.se/
Postat av: Nina

haha lr hur :D



hehe heeeeeeela två gubbar S (jordgubbar)

2010-08-12 @ 13:00:07
URL: http://deliciously.se/
Postat av: Nina

ja det är toppen faktiskt! :D ibland ska man ha tur!

2010-08-12 @ 13:00:40
URL: http://deliciously.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0