25 feb

Idag så fick lillhjärtat för sig att det var DAG redan halv 6 och det gick bara inte att söva om henne så det var väl bara att kliva upp då. Men nu sover hon så då är det bäst att passa på att vara lite datanördig :D.

På dagens agenda står: Möte med chefen på jobbet kl 2. Kan inte påstå att jag har någon större lust att åka dit, vill igentligen helst ringa och säga "jag är sjuk och kan inte komma" men det vore ju bara att skjuta upp eländet...... har bara en sån obehaglig magkänsla :(, men snart så vet jag om den stämmer eller inte.....

Kan ni tänka er att imorgon så får vi 60 kg nötkött som vi beställde och skulle fått redan i HÖSTAS, men men får väl se det som att det är bättre att det kommer nu än aldrig :P. Måste komma ihåg att fråga pappa om han kan hjälpa oss att stycka köttet, får fråga när jag lämnar av Molly idag :D.

På lördag så är det Skotercrosstävling och skotermarknad uppe i Svartnäs, och det ska vi naturligtvis på :O). Har lånat en till skoter även denna helg så vi kan åka allihopa. Det är ju så ROLIGT att köra, tror att Tommy får vänja sig vid att sitta bak när det bara är han och jag, hahahaaaaaa. Tindra och Molly ska vara nere hos mormor och morfar även då, så morfar får väl tillbringa hela lördagen med att läsa böcker igen hihihiiii.

Nej mot duschen medans Tindra fortfarande sover, så ha en bra dag :O).

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: E.K - Mamma till Alicia

Har varit lite dålig på att läsa bloggar och att lämna kommentarer efter mig :) men nu tänkte jag lämna ett spår efter mig.



Hoppas att mötet går bra.

2010-02-25 @ 13:29:28
URL: http://eekk.blogg.se/
Postat av: sara

Det går nog bra! hör av dig när du vet om du vill :) älskar dig <3

2010-02-25 @ 13:45:07
URL: http://inthesky.blogg.se/
Postat av: Anki

Hoppas att mötet gick bra idag!

2010-02-25 @ 22:29:25
URL: http://jagominmage.blogg.se/oliviasvardag

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0