2 juli

Jösses vad fort det går, det är redan Juli och nu är snart sommaren slut, och vi har precis fått hit solen och värmen, måste passa på att njuta riktigt ordenligt hahaha. Därför ska vi ta ännu en dag i bilen :P, igår så var jag till jobbet och hämta hem lite med saker och medans jag var där så var alla mina tre tjejer på Kupolen. När jag var klar på jobbet så åkta jag dit och strosade runt med tjejerna. Tindra fick 3 nya klänningar och en sommarhatt som vi hittade på rean, och sen avnjöt vi en glass innan vi åkte hem igen. Tråkigt nog så fick jag ont i huvudet medans vi var där så vi glömde bort hälften av vad vi skulle ha så därför måste vi åka in till stan idag med :(, hade ju hellre velat ligga på straden med familjen och myst men det får bli imorgon istället :O).

Ha en skön dag :O).

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0