15 mars

Usch och fy vad jag är trött idag. Tillbringade största delen av natten på toaletten igen :(, tack och lov så verkar Tindra klara sig från den här med, kanske det beror på att hon går och smygäter av kolen i öppna spisen. Det händer både då och då att hon kommer gnagandes på en liten kolbit som hon hämtat där, men dom säger ju att kol ska vara bra när man är dålig i magen så man kanske skulle prova själv hahahahaa. Har iallafall bett Tommy göra rent den ikväll, själv vet jag inte var han förvarar alla dom sakerna, och helt ärligt så orkar jag inte göra det själv idag.

Solen skinner men det blåser isbitar så jag tycker inte att jag behöver ha dåligt samvete för att jag inte har orken att gå ut idag. Sara därimot har sagt att hon ska åka ut med skotern bara hon kommer hem från skolan, det är så roligt att hon tycker om att åka skoter nu och dessutom så är hon jätteduktig på att köra. Tommy är jättestolt över henne, dom har varit ute och åkt några gånger nu tillsammans :O). Igår så visade hon en bild på en studentklänning som hon vill ha hjälp med att sy upp så jag sa åt henne att gå och kolla på mönster idag innans hon tar bussen hem, men det är ju ändå nästan 3 hela månader kvar så jag räknar iskallt med att jag hinner sy en studentklänning åt henne :D.

Så här ren och fin är Tindra oftast när hon äter själv, så nu kanske ni förstår varför jag håller både tummar och tår för att vi blir den lyckige vinnaren av haklappen imorgon när tävlingen avslutas :O).



Men det är så gott med mat :O)


Undrar om jag får med något upp på skeden nu ....


Och roligt att tvätta sig efteråt med :D


Ha en skön dag :D.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Sara

hihi men snart kan man inte åka skoter nå mer :( hah <3

Hittade inget mönster :( <3

2010-03-15 @ 20:31:25
URL: http://inthesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0